Search This Blog

Sunday 15 April 2012

Bobbi Brown Brightening nudes collectie


Ik heb eigenlijk nooit update's van high brand tussen collectie's, daar wil ik verandering aan brengen! Vandaag behandel ik de Brightening nudes collectie van Bobbi Brown! waarom deze collectie? Ik ben er zelf mee opgemaakt bij de beijenkorf! helaas heb ik daar geen foto van gemaakt...


kijken jullie mee?





Brightening finishing powder EUR 49,00 (exclusief te koop in de Bijenkorf Amsterdam, Rotterdam en Den Haag)

Sparkle eyeshadow in Silver moon, Ballet, Mica en Sunlight EUR 31,00

Brightening lip gloss Pink opal, Lilac pearl en Pink lilac EUR 23,00


Crystal glitter lip gloss EUR 23,00


Het is een kleine collectie, maar zeker de moeite waard! helaas soms wat moeilijk verkrijgbaar maar toch. 

Wat nemen jullie mee? wat niet? laat het achter bij de comments!

No comments:

Post a Comment