Search This Blog

Friday 11 May 2012

Twitter foto's #1




Op mijn vorrige blog deed ik regelmatig een update uit mijn leven. Doormiddel van de foto's die ik poste op twitter of facebook. Dit kan van alles zijn: Ik zelf, mijn vrienden en voorwerpen of gebieden. Alles komt langs. Dit is de eerste keer op deze blog. Ik ga het proberen elke maand te doen en anders om de maand. ( dus in mei en dan weer in juli)

Kijken jullie mee naar mijn laats geposte foto's ( ik heb ook instagram!) Bij sommige foto's geef ik een omschrijving en bij andere niet. Je zou het ook een sneak peak kunnen noemen ( mislipgloss)
Mijn aller eerste echte chanel sleutel hanger! Mijn oudtante uit New York heeft deze voor mij meegenomen. "

Shoppeen!! mijn favo winkels: Sephora en Zara (love love love)

De Dior app ( heb je een telefoon met apps? installeer deze dan even! echt prachtig!) hoe vet is het als je kinderen poseren voor de Dior kinder lijn?

Mijn (oude) nagellak collectie. De nieuwe komt binnekort online! ik heb inmiddeld meer dan 110 flesjes. (trots) p.s. ik spaar ze!

Itslearning. hier staan mijn roosterwijzigingen op. Even mijn vriendin pesten. Als je Klein kindje invult komt er haar naam uit. ( whaha evil)

Roze/ bentley/ mooi dat is wat ik wil ( nee ik wil een zwarte maar deze moest ik even laten zien)

Natuurlijk de aller eerste vogue in nederland moest ik hebben! Prachtige voorkant maar die van mei is mooier (lara stone) ik heb nummer 123

Net een nieuwe kast en me kat heeft haar plekje weer gevonden. Hier slaapt ze dus (bijna) de hele dag.

En daar ben ik, met mijn favoriete koffie ( starbucks♥♥)

Afgelopen woensdag was het prachtig weer in Zandvoort. Deze foto is vanaf zolder genomen. In de verte de huisjes met blauw, is centerparks zandvoort (het bungalowpark)

Cool toch? een biertap als kraan? in Dudok, in Rotterdam! ( heerlijk eten ook nog)

Deze ooglook ga ik namaken voor een FOTD, binnenkort online!

Dit waren de foto's die ik de afgelopen tijd heb geplaatst op twitter, ik hoop dat jullie het leuk vonden!



No comments:

Post a Comment