Search This Blog

Tuesday 13 December 2011

Top3 Luxere merken #2

Hoi allemaal,

En nu dan de top3 luxere merken, die niet te koop zijn bij de drogist. Maar bij de douglas of ici paris bijvoorbeeld,

Oke laten we beginnen, ten eerste wil ik zeggen dat ik heel weinig spullen heb van deze merken, misschien 1 of 2 dingen, daar heb ik lang voor moeten sparen en werken.

Oke op nummer 3 staat:
Yves Saint Laurant ( YSL )


YSL is een prima merk en erg luxe, de doosjes zijn mooi maar wel duur. Een oogschaduw doosje kost al gauw tussen de 40 en 60 euro. Maar dan heb je ook wat, erg goed gepigmenteerd en het ziet er natuurlijk prachtig uit in je stash! De kleuren zijn altijd erg fel en origineel







Op #2: Chanel!
Chanel is echt een prachtig merk! De doosjes zijn chique en mooi, dat goude en zwarte geven een heel chique  gevoel. Heerlijk om in je stash te hebben en om mee te spelen. De kleuren zijn goed gepigmenteerd voor de prijs.  Er is veel keuze maar de kleuren zijn altijd vrij neutraal en save, in tegenstelling tot de YSL kleuren die juist erg fel zijn!












En met stipt op #1: Dior!!<3
Dior is echt een pracht merk, De LE zijn super mooi! de kleuren zijn super gepigmenteerd en donker van kleur! Ze zijn er zacht en blend baar maar ook erg zwaar aan te brengen, ze hebben veel keuze in producten. Ik spaar toch het liefste voor een dior product!


Ik hoop dat jullie dit ook een leuke top3 vonden, even voor de duidelijkheid al deze merken zijn te koop bij de betere parfumeries. 


Bedankt en tot snel


xoxo Arenda

No comments:

Post a Comment