Search This Blog

Tuesday 13 December 2011

Shoplog 11 december

Hoi iedereen,

Ik heb Zaterdag weer geshopt en dat wilde ik graag met jullie delen! 4 December was ik jarig, toen heb ik heel veel geld gekregen en dat heb ik zaterdag voor een deel uitgegeven. Ik heb bij verschillende winkels dingen gekocht. Ik ben in R'dam geweest. Echt een superleuke stad! met de koopgoot en veel winkels zoals: Sephora, TBS, douglas enz. Ik ga per winkel zeggen wat ik gekocht heb en voor hoeveel.

Kruidvat: Bij de kruidvat had ik een aantal dingen echt nodig, een nieuwe mascara en foundation.
Gekocht:

  • Catrice Infinite matt foundation up to 18h ( in kleur 020 light beige)
  • Catrice Lash + Mascara ( 25% longer lashes in 30 days)
  • Essence gel liner in midnight in Paris
  • Essence gel liner brush 

The Body Shop: Bij de bodyshop mocht ik, omdat ik jarig was geweest en een love your body pasje heb, een kado uitzoeken van 10 euro. Ik koos voor de shimmer cube's in kleur 22. Deze kost normaal 22 euro en nu dus 12, maar ik kreeg ook nog 10% extra korting dus koste het maar 10.80,- euro. 

M.A.C.: Bij de MAC counter in de douglas in R'dam heb ik mijn aller eerste MAC product gekocht. MAC Prep+Prime pressed powder. Dat is een witte poeder die je foundation set en werkt tegen het glimmen. De MAC prep+prim pressed powder kost 21,50 en is te koop bij alle MAC verkoop punten. 

Sephora: Bij de sephora heb ik een parfum set gekocht. Ze hadden 25% korting op alle geuren en geurensets. Ik kocht Prada: Candy. ( 50ML + Candy lotion 100ML + Sample 7 ML) Totaal koste het 57,95,- euro. Dit is echt een super lekkere geur ( Artikel volgt nog)

Dat was de shoplog. Foto's worden later toegevoegd!

XOXO Arenda

No comments:

Post a Comment