Search This Blog

Sunday 15 January 2012

Beautyfull pictures of this week!

Hoi allemaal,

1x per week laat ik jullie allemaal foto's zien die ik geplaatst heb op twitter of gewoon heb gemaakt voor een gelegenheid of gewoon voor de lol, op school met vrienden of gewoon zelf. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Niet bij elke foto geef ik een beschrijving! Enjoy!
 ( het kunnen foto's bij mij thuis zijn, op mijn school of gewoon zomaar!)

Rondom mijn huis:
(Het uitzicht op centerparcs zandvoort vanaf mijn zolder raam..)
(Isa en ik in mijn tuin 8 jaar geleden.Met een pop.)
(Vanuit de randstadrail genomen met me vader links. )


(Met) vrienden: 

(Tim en jeroen, 1 eiige tweeling en ken ik al meer dan 10 jaar! En ze zijn best wel gek eigenlijk haha.)

(Op het feestje van jenny, oke het was toen zomer, daarom die kleding haha! het was super gezellig met z'n allen!  van links naar rechts: Camille, Ik, Jenny, Tim, Lavinia en Jeroen!)
(Droppie! mijn lieve poesje, een echte knuffelaar!)

Random things: 

(Er werd in de trein naar Maasstricht starbucks rondgebracht! Super fijn! mij favo koffie/thee!)

(Een dubbellik ijsje! in geel... de minst lekkere maarja haha het was er wel weer voor!)

(De AH to go in het AMC in Amsterdam, grappig hoe groot dat ziekenhuis is, de rede dat ik er was is helaas minder leuk! )


(Het was weer eens mooi weer vandaag! Dus hup slippers aan en lekker in het gras genieten!)


(vlak voor het concert van moke!)

(En we eindigen met iets wat te maken heeft met beauty! haha)


Hopelijk vonden jullie het leuk om wat foto's en delen te zien uit mijn leven! Ik heb nog veel meer foto's die ik met jullie wil delen! maar die volgende keer! 

xoxo Arenda


No comments:

Post a Comment