Search This Blog

Sunday 8 January 2012

Update #1

Hoi allemaal,

Een kleine uitleg en update voor mijn blog.
Als eeste wil ik jullie vertellen dat mijn blog gewoon een hobby is. Het is niet mijn werk. Ookal ik er graag mijn werk van zou willen maken kan dat nu nou enemaal nog niet. Ik krijg veel vragen hierover, waarom ik niet elke dag een nieuw artikel online zet. Dat komt omdat ik een 5 daagse school moet afmaken en dat is het hoogste niveau wat je in nederland kan doen: Gymnasium. Daar gaat dus aardig wat tijd inzitten. Als ik klaar ben met mijn school, of minder uren heb wat waarschijnlijk volgens jaar is. Zal ik proberen elke dag een artikel online te zetten.

Ook ben ik aan het kijken voor een goede filmcamera in HD. Tot nu toe nam ik alles op met mijn iphone, wat opzich best goede kwaliteit heeft maar ja een echt camera is toch veel beter? inderdaat! Ik ga een deze weken naar de Mediamarkt om er 1 te kopen.

Nog iets, mijn filmpjes om mijn youtube kanaal, waren een tijdje verdwenen. Ik weet ook niet precies waarom en hoe maar ze waren weg, wel 2 maanden ongeveer. Ik heb contact met youtube opgenomen maar die wisten het ook niet. Nu de filmpjes er weer opstaan bleek het iets in het systeem te zijn. Iets verkeerds aabgevinkt ofzo. Het punt is: ze doen het weer! gelukkig! dat is echt een pak van mijn hart! Helaas heb ik zo'n stomme klas dat ze me kunnen gaan uitlachen en daarom ben ik ook deze nieuwe blog gestart. Ik wil ook een nieuw kanaal maken met de zelfde naam als deze blog. Daarover later meer

Bedankt voor het lezen

xoxo Arenda

No comments:

Post a Comment