Search This Blog

Tuesday 5 March 2013

100-ste artikel online!

Eindelijk is het zover, mijn honderdste artikel staat online. ( Dit is nummer 101). De eer gaat naar de Catrice Candy shock collectie die halverwege deze maand verkrijgbaar zal zijn.

Dankzij mijn drukke schema ( School (VWO) Werk (Ijssalon) en visagie/grime op school) heb ik er een paar maanden over gedaan om de 100 artikelen te maken. ( In een artikel van een nieuwe collectie zit ongeveer 20 tot 30 minuten werk, alle foto's in een goede volgorde plaatsen, mailen om meer info enz.)

Elke vakantie neem ik mijzelf voor een hele lijst met artikelen in te plannen.. Dit loopt elke keer weer anders. Meestal ben ik druk met werkstukken en huiswerk voor school, en anders ben ik bezig met opdrachten qua opmaken bij familie en vrienden ect. Erg leuk allemaal maar het gaan ten kosten van mijn blog.

Op mijn blog verschijnen vooral nieuwe collectie's en persfoto's, en bijna geen reviews of andere dingen. Ik wil dit gaan veranderen, alleen zijn de foto's dan wel genomen met mijn Iphone waardoor de kwaliteit niet super hoog is.

Na deze mededelingen gedaan te hebben kan ik een klein feestje gaan vieren! Op naar de 200!

xx

Arenda

2 comments: