Search This Blog

Wednesday 29 February 2012

Kruidvat nepnagels

Ik vind het soms best mooi, maar anderen vinden het ordinair of zelfs lelijk. Dan heb ik het over Nepnagels. Je hebt hele simpele, en hele mooie die versierd zijn. France nail tip of helemaal egaal. Ik vond het wel leuk om mijn menig hier over met jullie te delen. En te weten wat jullie er zoal van vinden.

Ik heb toevallig vanochtend een setje Nepnagels gekocht bij de kruitvat. Omdat ze in de aanbieding waren. Zelf heb ik altijd een set van 100 witte nepnagels, die je kan lakken met een nagellak in je favo kleur! super handig als je een langere nagels wilt, om bijvoorbeeld nail-art uit te proberen, of gewoon mooie swatches te maken voor je blog/site. Daar gebruik ik ze soms ook voor. Ik ga ze straks ook opplakken omdat ik morgen ergens heen ga, en dan vind ik het wel mooi en netjes staan.


Deze nagels heb ik gekocht, 


En dit is het resultaat: 

Ik vind het er wel mooi uitzien. Voor iets meer dan 5 euro, in de aanbieding 5 euro. heb je mooie lange nagels. Als je het patroontje niet mooi vind kun je er gewoon overheen gaan met nagellak. Door het gladde oppervlak lakt het heel makkelijk en fijn ook!

Wat vinden jullie van nepnagels|? zouden jullie het kopen? of niet? laat het achter bij de comments.
xoxo

No comments:

Post a Comment