Search This Blog

Tuesday 14 February 2012

Over mijn blog:

Hoihoi,

Ik krijg soms mails van mensen die vinden dat ik niet genoeg nieuwe artikelen schrijf. Niet elke dag 1. Nou kan ik niet elke dag een artikel schrijven. Daar heb ik simpel weg geen tijd voor. Ik ben namelijk 15 en ben verplicht om op school te zitten. Ik wil nu geen excuses verzinnen waardoor ik niet zou kunnen schrijven maar helaas is dit gewoon zo.

Ik zit in 3 Gymnasium en dat is een zwaar jaar, het is de hoogste opleiding die je kan doen, maar ook een lastig jaar. De profielkeuze komt er aan en er is heel veel huiswerk om te doen... Super vervelend want dit is veel leuker! Ik probeer zo veel mogelijk artikelen te schrijven als ik wel tijd heb, zoals nu! Of in de vakantie of als ik ziek ben... Ja zelfs als ik ziek ben schrijf ik artikelen voor jullie! Ik steek er echt wel veel tijd in! Ookal denken jullie misschien van niet...

Mijn agenda voor de komende dagen is erg vol. Daarom heb ik zondag en vandaag aardig wat artikelen in elkaar gezet. Wat oude die ik al klaar had en nieuwe. Zoals de assortiment update van essence en catrice. Ik was er wat laat mee, veel blogs hadden het al vermeld. Ik was wat laat dus? ben ik nu stom? steek ik er nu geen tijd in?

Ik ben niet boos, alleen boos op mezelf. Ik had veel eerder moeten schrijven zeg ik altijd. Gewoon 100 artikelen schrijven als ik tijd heb. En elke dag er 1 online zetten. Maar zo werkt dat niet helaas.

IK vraag alleen om begrip.

Bedankt
Arenda xoxo

No comments:

Post a Comment