Search This Blog

Tuesday 14 February 2012

Review: Maybelline New York The Falsies Flared mascara!


Dit jaar kwam Maybelline met een nieuwe variant van The Falsies Mascara. Zoals veel mensen vertelden zou deze pas vanaf februari in de winkels liggen, Ik vond hem echter al op 31 december ( oud jaar) bij een filiaal van de trekpleister. Ik ging meteen testen, en hier is de review.

Stom van mij ben ik vergeten een foto te maken van het resultaat bij mijn eigen wimpers, dus heb ik een foto van een vriendin genomen, ( ja die heeft ook een blog)

Dit is de verpakking, natuurlijk de paarse met grijs.zilvere verpakking die we allemaal kennen van de normale Falsies mascara ( denk: black drama en gewone) Het enige verschil is de naam en het borsteltje, het borsteltje heeft een apparte vorm en ook 2 manieren van aanbrengen. Op de achterkant van de verpakking staan de instructies. 

Het borsteltje van de flared ( boven) ziet er zo uit van de zijkant. Rond gebogen en erg breed. Eerst moet je met de dunne  kant, waar de inham zit tegen je wimper aan en dan met de hele borstel. Zo krijg je volume en mooie volle wimpers zonder klontjes. ( dat is wat ze beweren te kunnen creeren met deze mascara) 
Boven staande borsteltje is van de gewone falsies, dit is ook een foto van de zijkant genomen. Deze moet je gewoon op 1 manier tegen je wimpers houden. 

En dit is het resultaat: Mooie langere wimpers, zonder klontjes! Zeker mooi voor overdag als je niet te veel mascara wilt gebruiken! 



Mijn eindoordeel: 

Iets voor jou: 
- Als je van mooie klont vrije wimpers houd.
- Als je €14,49 niet duur vind.

Niet iets voor jou:
- Als je €14,49 te duur vind!
- Als je van veel volume houd. 

Voordelen:
- bij de drogist te koop
- Geen klontjes

Nadelen
- kost 14,49 ( voor sommigen een nadeel)
- geeft bijna geen volume.

Ik zou deze mascara niet opnieuw kopen omdat mijn voorkeur uitgaat naar The Falsies Black Drama. Maar verder is het een prima mascara!

No comments:

Post a Comment