Search This Blog

Monday 18 June 2012

Aller eerste echte luxe producten







Jong, oud. iedereen heeft ooit zijn eerste echte luxe product gekocht. Waar je misschien wel heel erg lang voor gespaard had. Of het gekregen ha van iemand. Ik heb dat natuurlijk ook. Met mijn 15 jaar heb ik, vind ik, al best veel luxe producten in mijn stash zitten. ( Chanel, Dior, Inglot, Sephora ect.)


Ik wil jullie laten zien wat ik voor eerst echte luxe producten heb gekocht.
Dit was mijn aller eerste luxe product! En ook meteen een smak met geld. Ik was toevallig net jarig geweest en ik wilde hem al best lang. De verpakking en het omhulsel zijn zo ontzettend mooi in je stash. Hij kosten volgens mij 70 euro. Mijn duurste product tot nu toe!. Ik heb hem in de kalverstraat gekocht in Amsterdam!

Mijn volgende luxe product was een stuk goedkoper, maar ook niet budget. De MAC Prep + Prime finishing powder pressed. Hij koste 21 euro, en ik heb hem in Rotterdam gekocht bij de MAC counter in de Douglas.


Deze blush ben ik met toeval tegen het lijf gelopen in Munster (Duitsland) ik liep een stads parfumerie binnen en zag een stapel met afgeprijsde dure merken liggen. Helaas geen chanel. Ik liep verder en aan het eind van de middag liep ik weer even binnen, lag daar opeens deze prachtige blush met 50 % korting! OMG! die moest ik hebben! Zo ben ik dus aan deze prachtige blush van Chanel gekomen in 65 espigle

Deze nagellak van Yves Saint Laurent heb ik ook gekocht bij bovenstaande parfumerie, maar toen de eerste keer dat ik er binnen liep. Ook met 50% korting, omdat de zomercollectie van 2011, waar deze toebehoorde, eruit was. Het was inmiddels alweer herfst. Super mooie zomer kleur!


Dit waren mijn eerste echte luxe producten, er hoort eigenlijk ook nog een inglot pallette bij, maar daar is geen foto van omdat ik die zelf heb samengestelt!

Hopelijk vonden jullie het leuk, en laat bij de comment achter wat jou eerste luxe product(en) waren/zijn en waar je die gekocht hebt!



No comments:

Post a Comment