Search This Blog

Tuesday 19 June 2012

ELF --> Eyeslipsface.nl

De fijne goedkope webshop www.eyeslipsface.nl verkoopt hun eigen cosmetica merk genaamd E.L.F.
Misschien heb je er al wel eens van gehoord, of gezien, en ik heb ook wat spulletjes bestelld. Helaas heb ik nog steeds geen goede camera dus doe ik het met de plaatjes van de website (sorry!)

Maar hier dus MIJN aanraders.

Bij ELF heb je 2 verschillende lijnen: De 1 euro lijn, en de studio lijn. De studio lijn heeft echte super kwaliteit producten die iets duurder zijn. De 1 euro lijn, de naam zegt het al, alles is maar 1 euro! Zelf heb ik allemaal producten uit de 1 euro lijn bestellt en getest! Zeker leuk voor de budget liefhebbers!

Kijken jullie mee?

Tone correcting concealer EUR 1,00
Deze concealer denk vrij goed, voor de prijs die je ervoor betaald. Het is verkrijgbaar in 3 kleuren, wat best weinig is. De applicator is fijn en zacht!

Correcting Powder EUR 1,00


Over de poeder ben ik minder te spreken. De poeder geeft eigenlijk bijna geen kleur of op een kwast. Alleen als je er met je vinger hard op drukt en veegt. Een miskoop dus. Maar voor die euro maakt dat eigenlijk ook niet zo veel uit.


Eyelid primer EUR 1,00

De oogschaduwbasis. Een echte aanrader! De oogschaduw blijft de heledag op zijn plek! en dat voor een euro! Super dus.

Natural Radiance Blusher EUR 1,00

De blush in de kleur shy, is erg fijn, maar licht. De verpakking is ook een stuk kleiner dan je verwacht van de foto. De foto hierboven is te groot. Ik gebruik deze kleur nu als oogschaduw, omdat ik hem als blush net te vel vind. Maar hier werkt hij super voor!


Eye opening eyeschadow EUR 1,00

De nieuwste combinatie van ELF, ocean dreams. Is prachtig voor de zomer. Het blauwe doet je denken aan prachtige blauwe zeeen. De oogschaduw is prima gepigmenteerd en zeer bruikbaar.

Waterproof Eyeliner Pen EUR 1,00

De Waterproof eyeliner pen is eigenlijk niet helemaal waterproof, maar wel echt super fijn! Heel erg zwart en scherp. Droogt niet snel uit, tenzij je hem open laat liggen, ( c'est moi ) haha.


Elf Longlasting Nail Polish EUR 2,50

Boven de kleur teal blue en onder de matte topcoat. Ik moet bekennen dat de nagellak duurder is geworden. Toen ik ze bestelde, 4 maanden terug. Was de prijs echt nog €1,00 nu dus verhoogt naar 2,50. De kleur is dekkend in 2 laagjes en blijft vrij lang zitten. De matte topcoat is echt prachtig. Werkt bij elk ander lakje en geeft een super mooi effect. En laat de nagellak nog langer zitten!

_________________________________________________________________________________

Dan komt nu het gedeelte waar ik het meest tevreden over ben: De kwasten. Hoe moeilijk is het om goede budget kwasten te vinden? erg lastig! zeker! Maar nu heb ik ze gevonden bij ELF! En allemaal €1,00

Foundation brush


Concealer brush (gebruik ik nu voor oogschaduw)
3 in 1 brush (blush,bronzer,highlighter)

Eyeschadow brush
Eyeblending brush


Eyecrease brush

 Smudge brush



Al deze kwasten zijn erg fijn. Zeker voor de prijs! Alle elf producten zijn aan te raden om uit te proberen voor 1 euro per stuk! Neem eens een kijkje, het enige nadeel is dat het een webshop is en het dus niet in een winkel te koop is!!



No comments:

Post a Comment