Search This Blog

Sunday 10 June 2012

TOTW #2

Het is een tijdje geleden, en eerlijk gezegt was ik het een beetje vergeten, maar, hier is dan weer een TOTW ( tip of The week)

Ik heb lang na moeten denken over een goede tip en kon er eerst helemaal geen één bedenken.

Maar na er meer dan 3 uur over te hebben nagedacht kwam ik op een tip.

Ik doe het zelf al 2 jaar lang en elke week. En mijn gezicht, huis en ogen hebben er baat bij. Nee, het is geen speciale behandeling of iets wat geld kost. Het is heel makkelijk zelf te doen.

De tip is: Elke week 1 dag geen make-up op doen. Gewoon echt helemaal niks, geen mascara of Blush. Gewoon naturel. Ik vind het zelf onprettig om zonder make-up de straat op te gaan of te gaan werken. Maar één dag in de week ben ik thuis, om huiswerk te maken. Meestal is dat op zondag. Die dag doe ik nooit make-up op. Je gezicht heeft ook rust en lucht nodig.

Mijn gezicht heeft er zeker baat bij. Zeker als je, je elke dag vol smeert met foundation enz. Laat je gezicht 1 dag in de week "ademen" en tot rust komen.

Vergeet natuurlijk geen dagcrème te smeren en je gezicht goed te reinigen. ( ook s'ochtens)

Hopelijk hebben jullie hier is aan.

Lots of Love Arenda

No comments:

Post a Comment