Search This Blog

Monday 11 June 2012

Fijn Favoriete Catrice Producten!

Het lijkt mij leuk om elke week een artikel online te zetten over mijn favorieten van een bepaald merk. Dus elke week een ander merk.
We beginnen deze week met het merk Catrice. Mijn aller aller favoriete budget merk ever!
Ik doe het per catogorie. Dus eerst gezicht dan ogen ect.

Kijken jullie mee?

 Gezicht:

Catrice Prime and Fine Smoothing refiner€4,99


De catrice Primer is erg fijn, voor de prijs, maar werkt niet heel erg goed. Het is vrij vettig waardoor de primer mee smelt, maar het duurt wel langer voordat het gebeurd.

De substantie is erg mousse achtig en vettig, een tikkeltje roze maar niet té. Op dagen dat ik geen foundation nodig heb, smeer ik deze op als dekking, waarom? Hij bedenkt de lijntjes en porien waardoor mijn gezicht er egaal en verzorgt uitziet. Ideaal dus!

Catrice Infinite Matt foundation €6,49
Dit is absoluut mijn favoriete foundation van Catrice, de substantie is fijn, dekking is prima en de geur is ook nog een lekker (vind ik). Als ik deze foundation ruik, denk ik aan mijn vakantie in Italie, ik had hem toen mee namelijk. Erg fijn dus. Ik krijg er altijd kriebels van.


Catrice Re- Touch light reflecting Concealer €3,99

Deze concealer dekt niet persé heel erg goed, maar laat zo'n mooie lichte glow achter dat hij zijn geld dubbel en dwars waar is. Ik heb deze nu al 2 keer gekocht en gebruik hem elke dag. Zuinig is hij niet helaas. Als je de 2 maanden haalt heb je erg veel geluk. Maar dat maakt voor het geld niets uit!

Catrice blush revoltaire LE €3,99

Deze blush is helaas LE, dus niet meer te koop :( Hij is zo ontzettend mooi en ombre! Van licht naar donker. Boven heeft hij een perzik kleur en onder een mooie roze kleur! Zo prachtig met een mooie glow. Als je hem nog ergens tegenkomt, NEEM HEM MEE!! hij is zijn geld echt waard!

Ogen:
Catrice Intensif eye wet & dry € 3,79


Dit is mijn aller mooiste highlither voor mijn wenkbrauwbot. Ik gebruik deze bij elke look. Voorheen gebruikte ik Shroom van M.A.C. die ook heel mooi is. Deze oogschaduw kun je ook voor je gezicht gebruiken! 2 in 1 dus!

Catrice Gel Liner 010 black jack whit jack black €3,79
Gel liner, is mijn favoriete soort liner. En deze van Catrice heeft een  fijne dikte( maar is net nog iets te zacht) en is echt pikzwart. Zeker een aanrader!

Catrice liquid Liner 010 dating joe black €3,79
Na Gel liner is liquid liner mijn favoriet. Vooral deze met een velt tip. Deze eyeliner heeft een dun en spits puntje waar je erg precies mee werkt! Ook deze is pikzwart (en daar houd ik van), het leuke is dat deze liner ook verkijgbaar is in goud, zilver en brons.

Catrice Kohl Kajal pencil in white €1,99

Dit is mijn aller favorite witte oogpotlood tot nu toe! Ik heb er heel veel geprobeert ( essence, gosh, M.A.C. en Hema ) maar deze is het fijst en geeft de meeste kleur af ( bij mij). Dat is best een wonder want oogpotlood geeft zoiezo bij mij bijna geen kleur af. ( te natte waterlijn is de reden) een echte aanrader dit. ( Alle kleuren van dit soort oogpotlood zijn goed!)

Catrice Lash Plus Mascara €4,99
Mijn favoriete mascara van catrice is Lash Plus. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik alleen nog de oude mascara's heb geprobeert. Tijd dus om de andere te gaan proberen. Maar nu is het deze. Deze mascara breng ik alleen aan op de puntjes waardoor mijn wimpers 2 mm langer worden ( ongeveer) een echte aanrader voor iemand met korte wimpers!

Lippen:

Catrice ultimate color lipstick 010 be natural! €3,99
Dit is tot nu toe mijn favoriete nude kleur qua budget merken. Het is sowieso erg moeilijk om een goede goedkope nude kleur te vinden. Essence heeft er namelijk geen...

Catrice ultimate color Lipstick 130 Frozen roze €3,99
Dit is een van mijn favoriete kleuren, fel licht roze. Mijn favo van deze kleur is MAC viva glam gaga. Maar dit is een super goedkoop alternatief!


Catrice Lip Appeal 020 First Kiss €3,79
Deze kleur heb ik al 3 keer gekocht, een mooie zachte licht roze kleur met glittertjes. In de zomer echt een must have! Zo mooi! Ik blijf hem maar opsmeren s'zomers. ( het applicatortje is ook heel erg fijn.)

Nagels:

Catrice ultimate nail laquer 030 meet me at coral island €2,49

Ik heb veel nagellak van catrice. Op dit moment heb ik er 25. Ik heb erg getwijfeld over mijn favoriete, die nu nog te koop is. En dat is deze geworden. Waarom? Omdat hij goed dekt, lang mooi blijft en roze is! Roze is toch veruit de kleur die ik het meest op mijn nagels heb zitten in de winter én in de zomer.

2 comments: