Search This Blog

Monday 18 June 2012

Mijn favoriete M.A.C. producten

Vorige week hadden we het merk Catrice en deze week is het een duurder merk, namelijk: MAC.
MAC heeft zoveel mooie en goede producten dat het voor mij moeilijk was om te kiezen. Maar het is gelukt!

Kijken jullie mee?

Gezicht:

MAC Studio Sculpt foundation SPF 15 NC40 €24
De substantie, de dekking en de kleur. Meer hoef ik niet te zeggen denk ik?!

MAC select cover up concealer SPF 15 NC42 €14

Ook bij deze is de dekking super! De substantie ook! en nog een super zuinig! love it ;)


MAC mineralized Skin Finish Soft & Gentle €23
De gloed is zo ontzettend mooi, zeker in zonlicht. Dus ideaal voor aankomende zomer!


MAC Prep+Prime transparent powder pressed €21
Dit was mijn aller eerste MAC product. En nu ben ik verliefd op het merk! Elke keer als ik er ben neem ik iets mee! Deze poeder zet je make-up echt vast, en laat het de heledag zitten.

MAC hey sailor blush Fleet Fast €16/17
 Deze prachtige licht roze blush geeft een super mooie kleur op je wangen. Helaas LE dus maar kort en beperkt te verkrijgen. Wees er snel bij als je deze nog wilt hebben.


Ogen:


MAC eyeschadow Shroom €13
Dit is mijn een na favoriete highlither voor mijn wenkbrauwbot. Het is wel mijn favo matte highlighther. Zoek je een mooie? koop deze!

MAC mineralized eyeschadow Blue Flame €16

Deze kleur doet me denken aan de Aarde, dat is ook de rede waarom ik deze heb gekocht. Ik draag niet zo veel blauw op mijn ogen, maar deze is zo ontzettend mooi, ook in mijn stash!

MAC Fluid line BlackTrack €13
Mijn favoriete gel liner! De fluid line van MAC. Echt pikzwart en de substantie is super! love it!

MAC Opulash €13

De zwarte kleur en het borsteltje zijn super! Lekker vasthouden telt ook nog mee, geen klonten en mooie lange dikke wimpers! super MAC!

Lippen:

MAC Viva glam Gaga €14,50
 De roze kleur is zo mooi, licht fel roze. Mijn aller favo lipstick ever. Naja dat dacht ik en toen verscheen:

MAC Viva Glam Nicky €14,50
 Wow i love it, een mooie roze kleur, lekker fel en smeer heerlijk. Blijft lang zitten en doe ik graag op.

MAC Dazzleglass baby sparks €16
Ik houd erg van licht roze lipgloss met glitters, dat was al te merken bij catrice. Het staat gewoon zo mooi bij mij. Het past bij elke look. Dazzleglasses zijn mijn aller fijnste lipglosses. Ze smeren lekker en blijven, voor een gloss, lang zitten!

Nagels:

MAC Hey sailor Nail Laquer Touch of red €13,50
 Een super mooie rode kleur, staat heel vrouwelijk en de verpakking is ook nog een super! Mijn mooiste rode nagellak en ja, ik heb er een stuk of 17;)

MAC Nail Laquer Screening room €13,50
Ik houd van roze, maar ook heel erg van blauw op me nagels. Deze kleur is helder blauw met turqoise er tussendoor, mijn favoriete kleur! Ik draag deze het liefste elke week, omdat hij goed dekt en lang blijft zitten, maar nog meer om de fantastische kleur!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om elke week een paar favorieten te zien van een bepaald merk. Ik wissel budget en high end af, de ene week budget en de andere week high end en duur.

Lots of Love Arenda

No comments:

Post a Comment